Tak jak przedstawia to słynna waza duńskiego psychologa Edgara Rubina.
Obserwując ten obraz widzimy piękny kielich, a może twarze. W każdym razie, albo jedno albo drugie.
Najsłynniejszym logo z takim efektem, przedstawiane chyba w każdej książce traktującej o sztuce projektowania logo jest słynny projekt FeedEx.
Logo stworzone przez Lindon Leaderc w 1994 roku w celu stworzenia nowego wizerunku przestarzałego wizerunku marki.
Tutaj połączone litery "E" oraz "x" tworzą legendarną strzałkę, symbolizującą kierunek, ruch, postęp, dążenie do celu. I albo litery są tłem albo strzałką, ale nigdy oba jednocześnie razem nie istnieją. Pochodzą z różnych światów.
Istnieje wiele słynnych logo z tym efektem.
The Guild Of Food Writers 300milion 2005
Logo Motive Design 2009
A na koniec, taka nostalgiczna ciekawostka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz