niedziela, 2 czerwca 2013

Strzałeczki

Wiem, że studio TheStory z Warszawy (członek inicjatywy Made in Warsaw) miało tylko 3 dni na realizację projektu logo. Wiem też, że to logo służy wyłącznie dla komunikacji wewnątrz grupy Danone i nie jest przeznaczone dla zewnętrznej publiczności. Wiem też, że strzałka ma symbolizować wzrost. Zupełnie inaczej niż w Amazon gdzie symbolizuje "od a do z" i uśmiech. Wiem też, że TS przygotowała dwie inne dobre koncepcje tego logo, ale klient wybrał to.





Może lepiej nie było przedstawiać tego projektu w portfolio TheStory, skoro to i tak tylko do wewnętrznej wiadomości Danone. Nikt by się nie czepiał, tak jak ja... Bo nikt mi nie wmówi, że nikt z TheStory nie zauważył podobieństwa i nie zaciskał kciuków by nikt z polskiego Danone się nie zorientował. W końcu Amazon w Polsce nie działa i nie jest tu powszechnie znany.