niedziela, 19 lipca 2015

Potęga w prostocie

Kluczem do pomyślności logo marki jest jego prostota. Portal Udemy zbadał logo 50 najbardziej znanych marek na świecie aby sprawdzić co te znaki mają ze sobą wspólnego?
Główne wnioski są następujące:
- najbardziej popularne kolory: czerwony i niebieski,
- zdecydowana większość marek w swoim logo ma nie więcej niż 2 kolory,
- amerykańscy konsumenci najbardziej lubią logo Amazon, Apple i Starbucks,
- co ciekawe, preferowane i bardziej lubiane przez konsumentów logo firm są te okrągłe, podczas gdy kwadratowych i prostokątnych jest więcej.
Więcej informacji (po angielsku) z ciekawą infografiką obejrzymy tutaj:
http://www.adweek.com/news/advertising-branding/heres-what-most-popular-brands-logos-have-common-165884

4 komentarze:

  1. Witam. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem produktów marki PRO-GAMER. Czy ktoś już z was zamawiał od nich? Jeśli tak to bardzo proszę o jakieś opinie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo jest niezwykle ważne. To pierwszqa furtka do umysłu klienta. Ważne, żeby rzucało się w oczy ale nie było też przekoloryzowane. Musi być też spójne z całym brandem. Fajne rzeczy robia w Neconie identyfikacja wizualna warto sie zainteresowac tematem.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak odnosicie się do logo w dzisiejszych czasach? Swiat troche sie zmienil i trzeba zwracac uwage na coraz to inne czynniki. Przykładowo coraz wieksza popularnoscia ciesza sie wirtualne biura (więcej informacji na stronie Dc.biz.pl) gdzie przeciez nie wstawi sie swojego loga. Ciekawe jak podejda do tego tematu

    OdpowiedzUsuń